Dobry rok dla Lexusa – japońska marka obsypana nagrodami

Brytyjski Lexus podsumował swoje osiągnięcia w tegorocznych rankingach, konkursach i badaniach satysfakcji klienta. W tym roku jego kolekcja liczy jak dotąd 14 nagród. Lexus zdobył najwyższe wyróżnienia w badaniach zadowolenia klientów, rankingach najlepszych modeli, niezawodności, jakości obsługi w salonach oraz ekologicznych samochodów.

Kierowcy wybierają Lexusa

W badaniu satysfakcji klienta Honest John Satisfaction Index Lexus zdobył główną nagrodę Best Car Brand oraz pierwsze miejsce w kategorii niezawodności. Ranking opierał się na opiniach 10 tys. posiadaczy samochodów, którzy oceniali swoje auta w kluczowych kwestiach – niezawodności, komfortu jazdy, oszczędności paliwa, praktyczności i osiągów.

Lexus zajął także pierwsze miejsce w badaniu satysfakcji Auto Express 2020 Driver Power Survey. Opiera się ono na opiniach tysięcy kierowców, którzy kupili nowe auto w ciągu ostatniego roku.

RX, IS, CT i NX – najlepsze modele

Magazyn Auto Express nagrodził także trzy modele Lexusa w badaniu Driver Power Survey. Pierwsze miejsca w swoich kategoriach zajęły hatchback CT (najlepszy kompakt premium), sedan IS (najlepsze auto średniej wielkości) oraz SUV RX (najlepsza hybryda nieładowana z gniazdka).

W brytyjskich badaniach i rankingach dały o sobie znać dwa największe atuty Lexusa, które jednoznacznie kojarzą się z tą marką – bezawaryjność i ekologia. Lexus wygrał w czterech różnych rankingach niezawodności, w tym magazynów „Which? Car” i „What car?”. Z kolei Business Car Awards wyróżnił Lexusa oraz Toyotę tytułem Ekologicznego Producenta Flotowego Roku (Green Fleet Manufacturer of the Year). Kategoria ta została wprowadzona w 2019 roku, a Toyota i Lexus w edycji 2020 wygrały ją po raz drugi z rzędu. Lexus Fleet Sales zauważa rosnące zainteresowanie klientów flotowych autami hybrydowymi, zarówno ze względu na ich walory środowiskowe, jak i niskie koszty użytkowania.

Atuty hybrydowego Lexusa NX zostały docenione w konkursie Auto Trader New Car Awards w kategorii Best Hybrid Car. Nagrody zostały przyznane na podstawie opinii 181 tys. kierowców.

Wzorowa sieć salonów

Lexus udowadnia, że jest marką premium z prawdziwego zdarzenia również w swoich salonach. Wysoki poziom obsługi w brytyjskiej sieci dealerskiej marki potwierdzają aż trzy różne rankingi. W badaniu Auto Express Driver Power salony Lexusa wygrały w tym roku po raz czwarty z rzędu – powszechne zadowolenie z obsługi przełożyło się na wynik 93,42%. W badaniu What Car? Servicing Satisfaction Survey marka uzyskała jeszcze wyższą ocenę – 94,1%. Lexus zwyciężył także w badaniu National Franchised Dealers Association, oceniającym jakość obsługi w sieciach dealerskich klientów indywidualnych i flotowych.

Dodaj komentarz

zobacz również

Zabezpieczenie felg – w jakim celu jest wykonywane?

Zabezpieczenie felg samochodowych to temat, który zyskuje na znaczeniu wśród miłośników motoryzacji i właścicieli aut. Felgi, jako istotny element wyglądu…

Jak przebiega proces naprawy pojazdu HDS w specjalistycznym serwisie?

Naprawa pojazdów wyposażonych w hydrauliczny dźwig samochodowy (HDS) wymaga specjalistycznego podejścia i wiedzy technicznej. Proces ten różni się od standardowej…

Dlaczego warto zwracać uwagę na cenę ubezpieczenia OC?

Współczesny rynek ubezpieczeń oferuje szeroką gamę polis OC, które są niezbędne dla każdego posiadacza pojazdu mechanicznego. Wybór odpowiedniej oferty może…

Jakie usługi oferowane są przy użyciu podnośników i HDSów?

W dzisiejszym dynamicznym środowisku biznesowym i budowlanym, usługi związane z podnośnikami i dźwigami (HDS) odgrywają kluczową rolę w efektywnym wykonywaniu…