Pielęgnacja okiem kobiet tworzących zespół Kontigo

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wychodzi do klientek z kolejną niesztampową inicjatywą, mającą na celu budowanie relacji z odbiorczyniami marki. Cotygodniowe live’y w mediach społecznościowych, realizowane w ramach projektu „wySPA Kontigo”, będą odbywać się z udziałem wyjątkowych kobiet tworzących zespół Kontigo. Całość poprowadzi szefowa działu marketingu firmy, opowiadając z własnej perspektywy o codziennej pielęgnacji.

Od lutego br. sieć sklepów kosmetycznych Kontigo „prowadzi” popularny wśród klientek wirtualny salon SPA, znany jako wySPA Kontigo. W ramach tej inicjatywy, w dedykowanej zakładce na stronie sklepu można znaleźć przygotowane przez ekspertki filmy i opisy różnorodnych rytuałów pielęgnacyjnych, dedykowanych innym potrzebom skóry, wraz z propozycją niezbędnych kosmetyków do ich przeprowadzenia. Założeniem akcji jest wsparcie fanek Kontigo w profesjonalnej pielęgnacji w domowych warunkach.

Marka, za którą stoją kobiety

Akcji wySPA Kontigo towarzyszą cotygodniowe live’y z serii Beauty&SPA udostępniane w kanałach social media marki. Jak dotąd prowadzili je: influencerka urodowa Klaudia Cukier Puder oraz Harry Jefferson – twórca marek makijażowych Kontigo i makijażysta gwiazd. Od maja, zamiast Klaudii Cukier Puder, spotkania na temat pielęgnacji poprowadzą same przedstawicielki sieci. – Od początku naszej działalności pokazujemy, że Kontigo to marka zbudowana z myślą o kobietach – znajdują się one w absolutnym centrum naszego zainteresowania. Z drugiej strony jesteśmy firmą tworzoną przez kobiety „z krwi i kości”, chcemy to podkreślić i dać się poznać naszym klientkom, zaprosić je do domu, pokazać nasze własne rytuały pielęgnacyjne. Wierzymy, że w ten sposób będziemy jeszcze bliżej naszych odbiorczyń – mówi Magdalena Dąbrowska, Menadżerka ds. marketingu w Kontigo, a także nowa gospodyni czwartkowych live’ów.

Inspirujące spotkania w rodzinnej atmosferze

Urodowe live’y prowadzone przez szefową marketingu w Kontigo będą nadawane prosto z jej mieszkania, a w realizacji będą wspierać ją jej dzieci. Na spotkania będą zapraszani specjalni goście – kobiety tworzące zespół firmy, a także blisko z nią związane. Tematem przewodnim spotkań będą nadal wskazówki i porady dotyczące pielęgnacji czy makijażu, ale w bardziej bezpośredniej, osobistej formule, która – jak zapowiadają przedstawicielki marki – pozwoli nadać całemu przedsięwzięciu jeszcze bardziej wyjątkowego, naturalnego charakteru.

Cykl live’ów Beauty&SPA można śledzić na profilach Kontigo w serwisie Facebook oraz na Instagramie

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest także bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Dodaj komentarz

zobacz również

Lekarz stomatolog – jaki jest zakres jego specjalizacji?

Lekarz stomatolog to specjalista, którego rola jest nieodzowna w dbaniu o zdrowie jamy ustnej. Jego praca obejmuje nie tylko leczenie…

Jakie są sposoby na pozbycie się blizn?

Blizny mogą być poważnym kosmetycznym problemem, niezależnie od tego, czy zostały one spowodowane przez trądzik, urazy czy zabiegi chirurgiczne. Na…

Okulary progresywne – kto powinien je rozważyć?

Wraz z upływem czasu i naturalnym procesem starzenia się organizmu, wielu ludzi napotyka na problem ze wzrokiem, zwany prezbiopią. Jest…

Gdzie można kupić dermokosmetyki?

Dermokosmetyki to produkty, które łączą w sobie właściwości kosmetyczne i dermatologiczne. Są one szczególnie polecane dla osób z problemami skórnymi,…