Pielęgnacja okiem kobiet tworzących zespół Kontigo
Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wychodzi do klientek z kolejną niesztampową inicjatywą, mającą na celu budowanie relacji z odbiorczyniami marki. Cotygodniowe live’y w mediach społecznościowych, realizowane w ramach projektu „wySPA Kontigo”, będą odbywać się z udziałem wyjątkowych kobiet tworzących zespół Kontigo. Całość poprowadzi szefowa działu marketingu firmy, opowiadając z własnej perspektywy o codziennej pielęgnacji.
Od lutego br. sieć sklepów kosmetycznych Kontigo „prowadzi” popularny wśród klientek wirtualny salon SPA, znany jako wySPA Kontigo. W ramach tej inicjatywy, w dedykowanej zakładce na stronie sklepu można znaleźć przygotowane przez ekspertki filmy i opisy różnorodnych rytuałów pielęgnacyjnych, dedykowanych innym potrzebom skóry, wraz z propozycją niezbędnych kosmetyków do ich przeprowadzenia. Założeniem akcji jest wsparcie fanek Kontigo w profesjonalnej pielęgnacji w domowych warunkach.
Marka, za którą stoją kobiety
Akcji wySPA Kontigo towarzyszą cotygodniowe live’y z serii Beauty&SPA udostępniane w kanałach social media marki. Jak dotąd prowadzili je: influencerka urodowa Klaudia Cukier Puder oraz Harry Jefferson – twórca marek makijażowych Kontigo i makijażysta gwiazd. Od maja, zamiast Klaudii Cukier Puder, spotkania na temat pielęgnacji poprowadzą same przedstawicielki sieci. – Od początku naszej działalności pokazujemy, że Kontigo to marka zbudowana z myślą o kobietach – znajdują się one w absolutnym centrum naszego zainteresowania. Z drugiej strony jesteśmy firmą tworzoną przez kobiety „z krwi i kości”, chcemy to podkreślić i dać się poznać naszym klientkom, zaprosić je do domu, pokazać nasze własne rytuały pielęgnacyjne. Wierzymy, że w ten sposób będziemy jeszcze bliżej naszych odbiorczyń – mówi Magdalena Dąbrowska, Menadżerka ds. marketingu w Kontigo, a także nowa gospodyni czwartkowych live’ów.
Inspirujące spotkania w rodzinnej atmosferze
Urodowe live’y prowadzone przez szefową marketingu w Kontigo będą nadawane prosto z jej mieszkania, a w realizacji będą wspierać ją jej dzieci. Na spotkania będą zapraszani specjalni goście – kobiety tworzące zespół firmy, a także blisko z nią związane. Tematem przewodnim spotkań będą nadal wskazówki i porady dotyczące pielęgnacji czy makijażu, ale w bardziej bezpośredniej, osobistej formule, która – jak zapowiadają przedstawicielki marki – pozwoli nadać całemu przedsięwzięciu jeszcze bardziej wyjątkowego, naturalnego charakteru.
Cykl live’ów Beauty&SPA można śledzić na profilach Kontigo w serwisie Facebook oraz na Instagramie
Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest także bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.