Pielęgnacja okiem kobiet tworzących zespół Kontigo

Sieć sklepów kosmetycznych Kontigo wychodzi do klientek z kolejną niesztampową inicjatywą, mającą na celu budowanie relacji z odbiorczyniami marki. Cotygodniowe live’y w mediach społecznościowych, realizowane w ramach projektu „wySPA Kontigo”, będą odbywać się z udziałem wyjątkowych kobiet tworzących zespół Kontigo. Całość poprowadzi szefowa działu marketingu firmy, opowiadając z własnej perspektywy o codziennej pielęgnacji.

Od lutego br. sieć sklepów kosmetycznych Kontigo „prowadzi” popularny wśród klientek wirtualny salon SPA, znany jako wySPA Kontigo. W ramach tej inicjatywy, w dedykowanej zakładce na stronie sklepu można znaleźć przygotowane przez ekspertki filmy i opisy różnorodnych rytuałów pielęgnacyjnych, dedykowanych innym potrzebom skóry, wraz z propozycją niezbędnych kosmetyków do ich przeprowadzenia. Założeniem akcji jest wsparcie fanek Kontigo w profesjonalnej pielęgnacji w domowych warunkach.

Marka, za którą stoją kobiety

Akcji wySPA Kontigo towarzyszą cotygodniowe live’y z serii Beauty&SPA udostępniane w kanałach social media marki. Jak dotąd prowadzili je: influencerka urodowa Klaudia Cukier Puder oraz Harry Jefferson – twórca marek makijażowych Kontigo i makijażysta gwiazd. Od maja, zamiast Klaudii Cukier Puder, spotkania na temat pielęgnacji poprowadzą same przedstawicielki sieci. – Od początku naszej działalności pokazujemy, że Kontigo to marka zbudowana z myślą o kobietach – znajdują się one w absolutnym centrum naszego zainteresowania. Z drugiej strony jesteśmy firmą tworzoną przez kobiety „z krwi i kości”, chcemy to podkreślić i dać się poznać naszym klientkom, zaprosić je do domu, pokazać nasze własne rytuały pielęgnacyjne. Wierzymy, że w ten sposób będziemy jeszcze bliżej naszych odbiorczyń – mówi Magdalena Dąbrowska, Menadżerka ds. marketingu w Kontigo, a także nowa gospodyni czwartkowych live’ów.

Inspirujące spotkania w rodzinnej atmosferze

Urodowe live’y prowadzone przez szefową marketingu w Kontigo będą nadawane prosto z jej mieszkania, a w realizacji będą wspierać ją jej dzieci. Na spotkania będą zapraszani specjalni goście – kobiety tworzące zespół firmy, a także blisko z nią związane. Tematem przewodnim spotkań będą nadal wskazówki i porady dotyczące pielęgnacji czy makijażu, ale w bardziej bezpośredniej, osobistej formule, która – jak zapowiadają przedstawicielki marki – pozwoli nadać całemu przedsięwzięciu jeszcze bardziej wyjątkowego, naturalnego charakteru.

Cykl live’ów Beauty&SPA można śledzić na profilach Kontigo w serwisie Facebook oraz na Instagramie

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową, indywidualną obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie sklepów znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Wyróżnikiem sieci jest także bogaty asortyment kosmetyków naturalnych i azjatyckich. Kontigo pozycjonuje się jako jeden z ekspertów od popularnych na polskim rynku kosmetyków koreańskich. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Dodaj komentarz

zobacz również

Czas na zdrowe nawyki

Uśmiech to najbardziej uniwersalny język świata. Jest wspólnym dla wszystkich ludzi wyrazem takich emocji jak szczęście, czy zadowolenie. Szeroki i…

Pełen życia i wolności letni festiwal Witariada już w lipcu!

Niezależni artyści, wspólne muzykowanie, ćwiczenia dla ciała i duszy, miasteczko dla dzieci, a przede wszystkim dużo zdrowego jedzenia przygotowanego ze…

Collagen – te składniki pozwolą zatrzymać Ci młodość na dłużej

Bardzo ważnym elementem w dbaniu o wygląd naszej skóry jest odpowiednie nawodnienie naszego organizmu. Dorosły człowiek powinien wypijać przynajmniej 2-3l…

Krem do golenia dla mężczyzny – jak wybrać odpowiedni?

Jednym z podstawowych elementów wyposażenia każdej męskiej łazienki jest krem do golenia. Mają one podwójną rolę, z jednej strony zapewniają…