Dwa Hity Handlu 2021 w ofercie SM Mlekpol

Już po raz 20. detaliści wskazali najlepiej sprzedające się produkty. Aż dwa wyróżnienia, przyznawane przez miesięcznik Handel, trafiły do Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. Tytuł Hit Handlu 2021 otrzymało mleko świeże Łaciate 3,2% oraz ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g, powtarzając zeszłoroczny sukces.

Plebiscyt Hit Handlu to ważny głos detalistów, a zarazem czytelników ogólnopolskiego miesięcznika branżowego Handel. Wskazują oni najlepiej sprzedające się produkty w ich sklepach, co pozwala definiować preferencje zakupowe Polaków i poznawać trendy rynkowe w FMCG już od 20 lat.

Produkty SM Mlekpol zostały docenione po raz kolejny

W tym roku swoją wysoką jakość i popularność wśród konsumentów potwierdziły:

  • mleko Świeże Łaciate 3,2% 1 l w kategorii Mleko UHT i świeże – dzięki nowoczesnej metodzie mikrofiltracji otrzymywany jest produkt bliski składowi i właściwościom mleka surowego – „prosto od krowy”;
  • ser Gouda Mlekpol w plastrach 150 g w kategorii Sery żółte paczkowane – to typ sera holenderskiego o wytrawnym, ale łagodnym smaku, który uwielbiają Polacy. Ta uniwersalność pozwala na jego różnorodne zastosowanie w kuchni: do kanapek i zapiekanek, ale także jako osobną przekąskę koktajlową lub przystawkę. Praktyczne opakowanie 150 g zawiera idealną porcję produktu.

„Jesteśmy dumni, że nasze produkty również w tym roku otrzymały tytuł Hit Handlu 2021. Wyróżnienia zdobyte w tym plebiscycie są dla nas niezwykle cenne. Docenienie naszych marek przez przedstawicieli branży FMCG to ogromny zaszczyt, ponieważ głosy detalistów są dla nas bardzo ważne i najlepiej oddają rzeczywistość sprzedażową. Tegoroczny sukces Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol pokazuje nam, że nasze starania i kierunek podejmowanych działań są słuszne, ponieważ oferowane przez nas produkty cały czas utrzymują wysoki poziom, spełniają oczekiwania konsumentów oraz cieszą się ich zainteresowaniem – mówi Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlu w SM Mlekpol. „Równocześnie to dla nas potwierdzenie, że zmierzamy w dobrym kierunku, impuls do dalszego rozwoju i realizacji kolejnych koncepcji” – dodaje.

Głosy w plebiscycie oddawano na produkty w 66 kategoriach. Ankieta badająca sprzedaż dotyczyła okresu od początku kwietnia 2020 do końca marca 2021 roku.

Dodaj komentarz

zobacz również

Dobra sala szkoleniowa w Gdańsku – o jakiej mowa?

Obiekty takie jak hotele często wykorzystywane są w celach szkoleniowych. Znajdują się w nich pomieszczenia, w których zmieścić się może…

Czym charakteryzuje się rozwój technologiczny?

W dzisiejszych czasach nikt nie wyobraża sobie życia bez telefonu lub komputera. Jednak jeszcze kilkanaście lat temu dostęp do takich…

Jakie metody płatności oferują sklepy internetowe?

Podobnie jak w sklepach stacjonarnych, również sklepy internetowe wymagają określenia metod płatności za sprzedawane towary czy usługi. W czasach, gdy…

Dlaczego warto uczestniczyć w targach branżowych jako wystawca?

Targi branżowe organizowane są z myślą o rozwoju wielu biznesów, jak również o osobach, które interesują się nowościami na rynku.…