Dlaczego warto zainwestować w logowaną odzież firmową?
Logowana odzież firmowa to świetny sposób na zakomunikowanie klientom istnienia naszej marki. Jest to bardzo subtelna i nienachalna forma reklamy, która dodatkowo nie wygeneruje dla naszego przedsiębiorstwa ogromnych kosztów. Jej ceny są zazwyczaj bardzo atrakcyjne szczególnie przy zakupie większej ilości. Dlaczego warto zainwestować w odzież logowaną? Dowiemy się tego, czytając ten artykuł.
Czym jest logowana odzież firmowa?
Logowana odzież firmowa to nic innego jak spersonalizowane dla danej marki ubranie, takie jak np. koszulki, bluzy czy czapki. Na takiej odzieży umieszcza się np. logo lub nazwę firmy. Jest ona przygotowywana na specjalne zamówienie klienta i może być odzieżą typowo roboczą, reprezentacyjną lub gadżetem reklamowym. Dlaczego warto zdecydować się na jej zakup? Ponieważ dzięki temu, że logo przedsiębiorstwa widnieje na ubraniu, może dowiedzieć się o nim większa liczba klientów, co sprzyja między innymi budowaniu rozpoznawalności marki. Starannie wykonane ubrania wysokiej jakości możesz kupić np. u producenta odzieży z logo robimykoszulki.pl.
Dlaczego warto zdecydować się na logowaną odzież firmową?
Oprócz budowania rozpoznawalności marki, odzież logowana niesie za sobą jeszcze szereg innych zalet, takich jak:
– Poprawa wizerunku przedsiębiorstwa, dzięki spójnemu ubraniu wszystkich jej pracowników.
– Dbanie o strój pracowników świadczy o tym, że marka dba o nich i zdaje sobie sprawę, że są oni wizytówką firmy.
– Zwiększenie wiarygodności marki. Klient wie, z kim rozmawia.
– Dzięki umieszczeniu firmowego logo na koszulce klient przebywający w sklepie z łatwością rozpozna pracownika i zgłosi się do niego po pomoc.
Inne zastosowania odzieży logowanej
Jeśli pracownik otrzyma od swojego pracodawcy wygodną bluzę czy kurtkę, istnieje duża szansa, że będzie z niej korzystał również poza godzinami pracy. Przyczyni się to do tego, że będzie on darmową, chodzącą reklamą firmy. Odzież reklamową, taką jak np. eleganckie, estetycznie wykonane np. koszulki logowane polo można wykorzystać również jako prezent reklamowy dla klienta. Możemy powiązać go tematycznie z eventem, w którym bierzemy udział czy z produktem, który oferujemy. Taki miły prezent sprawi dobre wrażenie na kliencie i zostawi w jego pamięci dobre skojarzenia.